torsdag 29 juli 2010

Ett nytt olivträd


För några veckor sedan köpte jag det här lilla olivträdet på Lidl. Jag brukar aldrig handla där men efter att jag råkat se deras annons med just olivträden har jag hållit ögonen öppna. Det har visat sig lönsamt för idag köpte jag ett till, lite större men fortfarande till bra pris, förstås!

Det fick hamna inne i vardagsrummet i min fina emaljerade soppterrin som jag fyndade på loppis tidigare under sommaren. (Lena, du ser var jag fått inspiration ifrån va?)

Bredvid på fönsterbrädan står mina första skor, alldeles nötta i tårna.

Idag har jag fått tummen ur och klätt om några stolsitsar också. Det blev riktigt bra tycker jag, men det får ni se i morgon.
Kram på sig, Helena

2 kommentarer:

  1. Hm, vi har tydligen samma goda smak, både när det gäller blommor och ytterfoder. Var också på Lidl idag och köpte ett till olivträd! Det lönar sig att lusläsa reklamen;)
    PS. Vilka söta skor!

    SvaraRadera
  2. Olivträd är fina... de kan förgylla vilket rum som helst.

    SvaraRadera