måndag 15 februari 2010

Ny upptäckt...

...för mig i alla fall. Satt här och slökollade lite på mina bilder när jag plötsligt upptäckte att bilderna är klickbara! Jag som trodde att man måste fixa till det själv på något vis. En bra upptäckt, nu kan ni gå igenom hela bloggen igen och kolla på alla förstoringar... ;-)
Moahahaaa!!

Här får ni en bild att öva på. Det här är ena köksgardinen, sydd av ett gammalt fint broderat lakan och upphängt på en gammal gärdesgårdsstör. Komplett med mossa och allt!



Visst är det lustigt att det råkar vara ett H broderat mitt på, känns som om det var meningen att det till slut skulle hamna hos mig. Lakanet kommer från herrn i husets farmors syster, så det har onekligen virrat runt en hel del innan det kom på plats i vårt kök. I det andra fönstret sitter ett annat gammalt broderat lakan som inte är likadant men ändå passar ihop. Det kanske ni får se en annan gång.

Klicka lugnt!
Kram på sig, Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar