fredag 12 februari 2010

Kärleksmums till alla hjärtans dag



Hej!
Idag har jag och lilla Loppan bakat kärleksmums inför helgens begivenheter. Tyvärr hann jag stoppa det mesta i frysen innan jag kom på att jag skulle ta en bild... Man är inte så rutinerad än som ni märker. En halvdan bild blev det i alla fall på ändbitarna som jag tänkte vi kunde mumsa upp redan idag. Det är inte klokt vad man skämmer bort familjen, ändbitar på fredagskvällen! Nåja, än har ingen klagat.
Fatet är ett Gröna Anna som slank med hem från en loppis för någon vecka sedan. Fick punga ut med hela 20 kronor för det, helt ok.

Sen till en riktigt god nyhet; fönstren kom idag! Nu måste vi bara vänta på att snickarna kommer hit och får dem på plats, och det blir inte förrän på tisdag troligen. Suck!

Innan dess hoppas jag bli rikligt uppvaktad på söndag... (hint, hint...)
Kram på sig, Helena

2 kommentarer:

  1. Ville bara kika in och önska en fin alla hjärtans dag! Kram Petra

    SvaraRadera
  2. Hejsan!
    Önskar en underbar Alla hjärtan dag!
    Kram från andra sidan plurret.

    SvaraRadera