tisdag 19 januari 2010

En liten update














Ja-a, så har man haft en blogg i en vecka typ. Utan att berätta det för någon, för att liksom känna efter om det var rätt. Det vet jag fortfarande inte men va' fasen jag kör på så får vi se hur långlivat detta blir.

Jag tänkte faktiskt att jag skulle visa det lilla framsteget i bygget sedan sist. Igår kom nämligen byggställningen på plats och nu sitter jag som bäst och väntar på att snickarna ska komma och riva bort den gamla förstukvisten. Spännande att det äntligen är på gång!


Hej hopp!
Helena

3 kommentarer:

  1. Hej Helena!
    Åh vad roligt att du bestämt dig för att börja blogga!!! Har minsann tänkt på dig när jag svischat förbi på er gata... Men du vet hur det är med tiden. Man är alltid på väg någonstans...
    Varmt välkommen till denna underbara bloggvärld du också!
    Vi ses!
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  2. Å så kul med en blog! :)
    pussåkram
    sork

    SvaraRadera
  3. Äntligen, vad kul att det nu är på G! Jag har nu lagt din blog i mina favvisar och kommer att titta in här titt som tätt.

    Många foton vill vi ha!!!

    Moster Pansobert

    SvaraRadera