fredag 7 januari 2011

Bakvänt...

Jag har vänt på dygnet, som vanligt, det hör till när jag är ledig. Jag läser så ruskigt bra böcker så det går inte att sluta på kvällen och sen släpar jag mig upp på morgonen (läs förmiddagen). Trots det hinner jag uträtta små storverk här hemma. Jag har till exempel målat och fått upp sonens tv-spelshylla, äntligen. Han gör vågen dagarna i ända numera eftersom den hyllan inte legat i källaren och väntat på målarfärg mer än drygt ett år... Jo, det tar sig.
På måndag börjar allvaret igen så det klokaste vore förstås att försöka vända tillbaka dygnet redan nu och ta sig upp tiiidigt imorgon bitti. Men, jag tror kanske inte att det blir av redan imorgon, jag har ju en jättebra bok som väntar...
Det bakvända fotot ovan har dotra mi tagit i somras på Kolmården, ifall nu någon funderade på det.
Kram på sig, Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar