tisdag 15 mars 2011

På mattjakt

Här inne vill jag ha en ny matta. Den gamla ljusa stooora trasmattan jag har haft här ett bra tag gick nyligen hädan. Varpen gick av på flera ställen och det slutade vara en matta och blev istället en massa mattrasor som bara hjälpligt satt ihop. Suck, jag tittar på nätet och i butiker men någon matta har det ännu inte blivit, jag hittar ingen jag gillar.
Tills vidare har den här mattan hamnat här som har både fel färg och definitivt fel storlek - hela möblemanget bara glider omkring. Det skulle i och för sig också kunna bero på att kottarna tar sats och sen kastar sig i möblerna...
Det där får det bli slut på nu, här ska det skridas fram med värdighet för att sen lite diskret dimpa ner med baken på lämplig plats.
Kram på sig, Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar